tisdag 29 maj 2012

Vanish Oxi Action
Jag har fått möjligheten att Buzza Vanish Oxi Action! Jag har fått sju produkter att prova och tro mig det finns många fläckar att ta bort i vårt hem med våra två små bustroll. Dessutom håller jag ju på att starta upp min webbutik med begagnade barnkläder och på de kläder som jag fått in så finns det också en del fläckar att ta bort.

Här har vi vår kladdfarbror nummer 1! På denna bilden stoltserar han med en tröja med blåbärssmoothiefläckar och annat införskaffat från barnehagen. En riktig utmaning för Vanish tänkte jag. Jag använde mig av Vanish Oxi Action spray och nedan ser ni resultatet.
Vi är alla mycket nöjda.

Här har pyjamasen råkat illa ut igen. Den hamnade i blötläggning tillsammans med en hög fläckiga och smutsiga kläder till butiken. Denna gången blev det Vanish Oxi Action gel.

Här ligger de i badrummet och gonar sig.


Så här ren och fin blev pyjamasen och de andra kläderna blev tillräckligt fina för att hamna i webbutiken som snart öppnar. www.bustroll.se


Förutom att använda produkterna själv flitigt har jag tagit med mig några provpåsar med Vanish Oxi Action till barnens barnehage där de har många kläder att tvätta och dessutom med mycket fläckar. De blev mycket glada för påsarna och sa att de använde Vanish Oxi Action rätt ofta på kläderna. Det är så att barnehagen står med utekläder till barnen så vi föräldrar slipper mycket av smutsen på våra egna utekläder till barnen.

Vi stoler på rosa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar