onsdag 23 januari 2013

Redan januari!

Oj vad tiden springer iväg. Nu har jag inte uppdaterat bloggen på jättelänge. Känns lite konstigt att ta tag i den igen.

Vi har flyttat tillbaka till Sverige igen och nu ser familjen lite annorlunda ut tyvärr. Jag och Martin har separerat och nu bor han i Svalöv där han har fått en ST-tjänst på vårdcentralen. Själv bor jag och barnen i Lund. Jag har fått jobb i Hässleholm på KunskapsPorten. Jag jobbar som trygghetsvärd i ett trygghetsboende. Det är helt nytt så det är mycket nytt och spännande. Vi håller på att inreda stället nu med möbler och hyresgästerna börjar flytta in.

Imorgon har vi invigning här och det ska bli kul att få visa upp vårt fina hus.

Pojkarna går på dagis i stan och verkar ha funnit sig väl tillrätta. Dock har jag satt dem i kö för ett annat dagis som ligger lite närmre där vi bor.

Nu ska jag försöka uppdatera lite oftare om vad som händer i våra liv.
Ha det gott så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar