söndag 27 oktober 2013

Höstmys med Air Wick!

Jag blev utvald att buzza Air Wicks Black Edition. Det såg jättemysigt ut på bilderna och jag såg med spänning fram emot att få mitt paket. Inte bara jag utan mina barn tyckte det var jättespännande och vi öppnade paketet direkt och tände ljuset med Äppel/kanel. Det var jättemysigt med att det bytte färg. Bärnen älskade det, dock spred sig doften ganska snabbt och enligt mig var den alldeles för stark.

Jag tog med mig till mitt jobb. Jag jobbar som trygghetsvärd i ett trygghetsboende med 72 lägenheter, dock inte alla inflyttade än men ca 30  boende. Jag ställde och tände ljuset i receptionen och lät det stå ett tag.

De boende som kom reagerade på doften. De tyckte ljuset var fint men tyckte doften var för stark. Jag hade själv svårt med doften. Den spred sig på hela bottenplan och det är väl tanken men för min smak och de jag buzzade ansåg den vara för stark.




Det blev att det hamnade i vår pumpa på balkongen. Där blev den verkligen effektfull.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar