torsdag 3 september 2009

Paket med blåa snören.

Nu är ju Martin i skolan hela dagarna och vi saknar honom i massor. När han är hemma myser han med Bastian så mycket han kan och mellan varven tittar han i skolböckerna. Måste vara jobbigt att inte få vara med sin lille son hela tiden. Jag känner mig väldigt lycklig över att få så mycket tid med vårt underverk.

Igår var jag på föräldraträff med mammorna från mvc. Vi träffas varje onsdag, det är trevligt. Alla barnen var vakna utom Bastian och Astrid, de sov igenom allt. Det är lustigt, så fort vi ska någonstans så sover han och när vi är hemma är han vaken och skvättsover 20 min här och 20 min där.



Idag har vi varit i Lund och träffat mormor och nonno. Mormor fick mata Bastian med flaska och det gick jättebra. Vid 12 kilade jag och "piccolino" iväg och träffade Lisa R för lunch. Lyckades få bjuda henne denna gången! Hon hade med sig en present till Bastian. Det var ingen liten present, 4 paket som innehöll ett par manchesterbyxor, nalle puhbody, mössa, vantar och skor. Hur fina som helst.

Dock verkade det som om Bastian gillade snörena mest...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar